با سلام و درود

به همه پوپوشاپیای عزیز ما برای راحتی و رضایت مشتریانمون برای به مشکل نخوردن و خرید بهتر برای فرزندان دلبندتان از فروشگاه بزرگ پوپوشاپ قوانین و مقرراتی تنظیم کردیم که زیادم سخت نیست لطفا با دقت تمام این متن را مطالعه فرمایید.

 

در صورت مطابقت نداشتن کالا با سفارش از نظر رنگ و سایز, مناسب نبودن سایز, بدون اینکه برچسب کالا جدا شده باشد بدون بوی بدن و عطر، کاملا مطابق بسته ارسالی تا  7 روز (با توجه به شرایط اداره پست ) با هماهنگی امور مشتریان, قابل برگشت می‌باشد.

توجه داشته باشید درصورتی که قصد تعویض و یا مرجوع کالا را دارید حتما تا ۲۴ ساعت اولی که محصول به دستتان میرسد به مجموعه پوپوشاپ اطلاع دهید.

در صورتی که کالا دچار ایراد بود یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت، هزینه عودت کالا برعهده فروشگاه پوپوشاپ میباشد

بعد از هماهنگی با واحد پشتیبانی، علت مرجوع کالای خود را به شماره پشتیبانی در بالای صفحه سایت در تلگرام،بله، ایتا،بفرستید و یا در کاغذی به صورت کامل یادداشت شود و به همراه بسته مرجوعی ارسال کنید.

در صورت انصراف از خرید که شامل هیچکدام از موارد فوق نباشد، هزینه عودت کالا برعهده مشتری میباشد.

هزینه بازگشت کالاهایی که کاربر مایل به مرجوعی سلیقه ای آنها میباشد برعهده خود کاربر میباشد.

مسئولیت صحت آدرس و اطلاعات وارد شده در سفارش برعهده کاربر میباشد. چنانچه کاربر در ثبت آدرس یا کد پستی دچار اشتباه شده باشد، هزینه ارسال مجدد بسته به آدرس صحیح برعهده کاربر میباشد.

درصورت عدم دریافت بسته توسط کاربر، بسته به فروشگاه پوپوشاپ بازگشت داده میشود و برای ارسال مجدد با کاربر هماهنگ خواهد شد. لازم به ذکر است که در صورت عدم پاسخگویی کاربر سفارش لغو میشود و هزینه پرداخت شده به اعتبار کیف پول کاربر منتقل خواهد شد.

بازگشت کالا صرفا با اطلاع رسانی به پشتیبانی و تایید ایشان امکان پذیر میباشد. توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی به عهده کاربر می باشد.

در ایام فروش فوق العاده امکان تعویض و بازگشت کالا وجود ندارد.

محصولاتی که دارای تخفیف 50 درصد و بالاتر هستند شامل مرجوع و تعویض نخواهند بود.